2 decembrie 2008

__ Adevarul din spatele imaginilor !!! [ by Sabina Diac si Andreea Smerea]

Stateam pe ‘net, cand deodata, colega mea Sabina cuteza sa-mi adreseze un buzz .. trecand de saluturile initiale, aceasta incepe sa-mi povesteasca un subiect ce o macina demult . Am ascultat si mi-am deschis ochii , am ramas uimita si pentru moment fara cuvinte dar am incercat sa ma regresez si sa gandesc logic la o problema grava ce ne afecteaza pe noi toti , intreaga omenire .

Cred ca ati mai auzit vorbindu-se pe la televiziuni , in diferite emisiuni , de obiceiurile culinare ale asiaticilor , indeosebi a chinezilor . Acestia nu-numai ca consuma diferite specialitati culinare pe baza de insecte si reptile , dar au inceput sa consume si patrupede , animale domestice , caini si pisici .

Este infiorator cata cruzime si brutalitate exista , ma ales intr-un continent ca Asia , evoluat din punct de vedere tehnic si tehnologic . Adevarul este ca si populatia s-a inmultit cu repeziciune iar sursele de hrana sunt din ce in ce mai mici .

Traim in secolul XXI , cum putem permite astfel de barbaritati ? Cum le putem permite sa consume animale, ce nu au nicio vina ? Cum le putem ingadui necredinta si ignoranta !?

M-am saturat sa vad cum le tortureaza si le chinuie, ne osandim noi romanii si incercam sa schimbam ceva , sa fim mai protectori cu animalele , dar ei , nu isi dau seama ca isi fac rau lor insisi .

Este pacat de ceea ce se intampla ! Este pacat ca in era moderna se mai intampla astfel de evenimente ce ies din tipare !

Macar noi oamenii de-aici sa le protejam , sa le acordam adapost animalelor , daca ei nu o fac ..

De la inima la inima ! De la gand la Gand !



Niciun comentariu: