1 decembrie 2008

1 Decembrie .. O zi cat se poate de speciala . :

O zi ca oricare alta . O zi libera pentru unii . O zi cu o conotatie istorica deosebita , pentru altii . Acum 90 de ani , romanii s-au unit sub un singur sceptru , si au format un singur popor … un singur suflet .

Trecand cu rapiditate de la istorie , am ajuns la era moderna . Cum sarbatorim noi aceasta zi ?

Fie ca stam in case si privim la televizor emisiunile culturale sau mai putin culturale , care aduc vorba despre acest eveniment . Fie ca ne gasim alte indeletniciri , sau cel mai important , ca vom lua parte “ live “ , la aceasta sarbatoare nationala .

Eu am ales cea de-a treia optiune . Ca o patrioata de seama a acestei magnifice tari , am decis sa merg in centrul orasului si sa privesc cum alaiul de soldati , jandarmi si etc .. isi fac prezenta .

[Multe de povestit nu am] …

Am privit si am aplaudat . Mi-a placut , dar parca a fost prea putin .

Reprosuri , am indeosebi ..

Le insirui si vi le prezint , poate pe viitor mai-marii orasului si ai tarii sa vor gandi sa celebreze cum se cuvine aceasta zi .

In primul rand organizarea a lasat de dorit din toate punctele de vedere .. Nu ma refer la faptul ca am indurat in frig , caci pentru aceasta tara , stiti cum se zice .. facem orice ! ..

Am ascultat un discurs pompos , departe de adevar .. Nu pot spune ca asta a fost ceva nou , caci am mai auzit , multe de genul . Nici vremea nu a tinut cu noi , si asta a fost un factor , destul de important .

O organizare mai buna , sau un alt mod de organizare speram noi , ca pe viitor ne va ajuta . Pentru inceput , toti elevii romascani prezenti “ s-au bucurat “ , au admirat si au facut poze de haifaiv , ca doar ce era sa facem ..

Cursul interminabil de nemultumiri , nu se sfarseste aici , mai avem multe de reprosat , de zis … Si sper ca cineva sa ne asculte !

ROMANIA TE IUBESC DE NUMAI POT !!!

Niciun comentariu: