24 noiembrie 2008

!!! ... ROMANE , FII MAI NEAMT ... !! [ adika fii mai serios si genereaza incredere ] !!

Pentru moment , recunosc ca si eu am ramas surprinsa de acest slogan . Unul pe cat se poate de real pe-atat cu o sonoritate majora . Am inceput a rade , dar brusc mi-am dat seama ca traiesc in Romania , supranumita "Tara tuturor posibilitatilor", si mi-am revenit la normalitate .. :|
Ideea le-a venit unor bloggeri romani , saturati sa fim comparati cu niste oameni de nimic . Suntem o tara frumoasa , avem culte , obiceiuri .. dar pacat ca nu avem si oamenii potriviti care sa le duca mai departe .. Deci romane fii mai neamt !! se adreseaza tuturor persoanelor , si este un sfat benefic , care , speram noi , ne va ajuta la schimbarea si perfectionarea Romaniei ..
Dar pana atunci nu uitati ... TRAIM IN ROMANIA , UNDE TOTUL ESTE POSIBIL !!
[ multa bafta ] !!



Romane, te-ai saturat de:
- cretini care schimba banda fara sa semnalizeze?
- vanzatoare acre?
- neseriozitatea concetatenilor tai?
- cei care depasesc in curba?
- tarani care scuipa seminte in fata blocului tau?
- lucrari de infrastructura incepute si neterminate la timp?
- cei care vorbesc la telefon la cinema si enerveaza o sala intreaga?
- calitate "romaneasca" la marfuri romanesti?
- catalogarea ta ca un balcanic, in care strainii nu pot avea incredere?
- gunoaiele din tara asta? Atat cele umane, dar nu numai?
- sa-ti fie rusine sa recunosti ca esti roman in strainatate?
- etc, etc, etc?

Intr-o mica masura, depinde si de tine sa ajuti la imbunatatirea imaginii acestei tari!
Sustine si tu miscarea "Romane fii mai neamt!"

Fratilor, tine de fiecare din noi sa fim mai SERIOSI si sa GENERAM INCREDERE. Sa ne fie mai bine. Trebuie sa fim mai seriosi. Trebuie ca partenerii nostrii de afaceri sa aiba INCREDERE in noi. INCREDERE mai mare inseamna branduri mai puternice. Si inseamna BANI mai multi, stima si onoare pentru noi, ca indivizi si ca natie.

Haideti sa inspiram mai multa INCREDERE. Sa le aratam ca si noi putem. Fiecare dintre noi. Haideti sa fim mai nemti!


Niciun comentariu: