22 noiembrie 2008

Globul de cristal ..

Unde sunt ?? Unde ma aflu ?? ... intrebarile fara raspuns imi invadau creierul , iar minea-mi era blocata ..... Pentru prima oara simteam frica .... Nu cunosteam ce este frica , sentimentul imi era strain ... in lumea mea nu existau aceste cuvinte : frica , panica , ura ..... Dar eu totusi le simteam , imi era imposibil sa gandesc limpede .... Oare unde ma aflam ... in ce lume intrasem fara sa vreau ... nu era un vis ... In visele mele nu ma luptam cu intunericul si nu-mi era frig ..... Simteam cum raceala vremii imi intra in vene si vantul ma invaluia ca si cum ar fi vrut sa ma inghita ..... Gandurile obscure imi perpetuau in minte ... Mergeam fara sa stiu unde ma indrept .... fara vlaga si fara inteles ..... Groaza pe care o simteam ma urmarea ..... GLOBUL DE CRISTAL S-A SPART ........ nu se putea intampla una ca asta ..... Totusi nu-mi venea a crede ... si totusi era real , acum eram inconjurata de rautate si cu cat mergeam mai mult oamenii se comportau diferit ...... Nu importa cine sunt , caci ei nu ma vedeau , nu-mi vedeau sufletul infantil ce se perinda in cautarea unei solutii .... Nu-mi vedeau inima pura si cel mai rau era ca nu ma vedeau pe mine ...... Ajunsesem intr-un spatiu infinit .... de cuvinte ... de gesturi ..... Oamenii pe care ajunsesem sa-i vad erau diferiti de cei ce-i cunosteam eu ..... Sub zambetul lor se ascundea sufletul macinat de ura , problemele cu care se confruta umanitatea pentru mine nu au existat niciodata ..... Ajunsesem sa cred ca nu mai era loc si pentru mine ...... !

Niciun comentariu: